1. Czy muszę posiadać konto, aby złożyć zamówienie w sklepie?
Nie, posiadanie konta nie jest konieczne. Możesz dokonać zakupu bez rejestracji. Bez konta tracisz jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień, a przy kolejnych zamówieniach musisz ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy.
2. Ile czasu trwa realizacja zamówienia?
Staramy się, aby zamówiony produkt trafił do Ciebie jak najszybciej. Pamiętaj każdy produkt jest wykonany na nowo, nie magazynujemy naszych drewnianych produktów. Dla małych zamówień produkty wysyłamy maksymalnie 3 dni po odnotowaniu wpłaty. Jeśli chcesz zamówić większą liczbę produktów czas ustalamy indywidualnie.
3. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Tak, wybierz w formie dostawy, "odbiór osobisty w siedzibie firmy" i ustal datę i godzinę odbioru.
4. Czy mogę oddać zakupiony produkt?
Produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta nie można odstąpić od umowy kupna rzeczy nieprefabrykowanej, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (Art. 38).
5. Co zrobić jeśli zamówienie dotarło uszkodzone?
Staramy się pakować wysyłany towar jak najbezpieczniej. Nie jesteśmy jednak w stanie zabezpieczyć go przed wszystkimi zagrożeniami. Jeśli Twoje zamówienie przyszło uszkodzone prosimy o kontakt. W wiadomości prosimy dołączyć zdjęcia uszkodzonego towaru oraz zdjęcia samej paczki. Zdjęcia są podstawą do zgłoszenia reklamacji.